Πέμπτη 30 Απριλίου 2020

Όταν τρως να τρως, κι όταν περπατάς να περπατάς...

Άρχισε ένα βασανιστικό ψιλοβρόχι. Μες στην καταχνιά συναντώ έναν παράξενο άνθρωπο. Προσπαθεί να με αποφύγει. Τον πλησιάζω και διαπιστώνω πως είναι Ασιάτης. Μου λέει ότι είναι βουδιστής και πραγματοποιεί περιοδεία στα παγκόσμια θρησκευτικά προσκυνήματα. Δεν θέλει πολλές κουβέντες. Τον παρακαλώ να μου δώσει απάντηση σε ένα μόνο ερώτημα: "τι είναι διαλογισμός με απλά λόγια;". 
Η απάντησή του μου άρεσε:
"Όλα είναι και γίνονται διαλογισμός. Όταν τρως να τρως, κι όταν περπατάς να περπατάς. Εσείς οι Δυτικοί όταν τρώτε μιλάτε, όταν ξαπλώνετε σκέφτεστε κι όταν περπατάτε διαβάζετε (αυτό το είπε για μένα που και στ’ Αγιονόρος περπατάω με ένα βιβλίο στο χέρι!). Οι σκέψεις σας σκορπίζονται εδώ κι εκεί, συνέχεια σας απορροφά κάτι διαφορετικό απ’ αυτό που κάνετε. Σπάνια εστιάζετε στο παρόν. Όμως η άναρχη σκέψη αντιμάχεται τη συγκέντρωση και τον διαλογισμό".

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πως μου αρέσει να σε διαβάζω! κι ας μην καταλαβαίνω και πολλά ααχαχαχ Είμαι φημισμένος για την αντιληπτικότητα μου αχαχαχχα Αλλά μην μου θυμίζεις καθόλου το περπάτημα γιατί έχω Μεγάλο ταξίδι μπροστά μου, όσο για το φαγητό το τρώω όλο το φαΐ μου αχαχα αν και αδύνατος. Δόξα τον Θεό δηλαδή! Ελπίζω να μου παρέχουν ιντερνέτ στο χωριό μου, ώστε να μπορώ να σε διαβάζω, γιατί την προηγούμενη φορά που είχα πάει δεν μου έδιναν αχααχαχ Θα βάλω δικό μου σκασίλα μου χοχο. Το ταξίδι τώρα ξεκινάει και μόνο αυτό έχω στο μυαλό μου ως γνήσιος Οδυσσέας..μπα δεν μου άρεσε αυτό αχαχχ τι λέω; Τέλος το ταξίδι! όλο μου το είναι ανήκει ΜΟΝΟ στον θεό μου, αλλά μέχρι να τον δω μου αξίζουν λίγα ποτά,καφέδες,να δω τους φίλους μου. Τώρα βρήκε κι αυτός ο κωρονοιός;;;; Αχ θεέ μου! Aιώνια πιστός δικός σου οπαδός αχαχχα δεν ξέρω, έτσι μου βγήκε αυτό τώρα αχαχα




Ελευθέριος
Λευτέρη με φωνάζουν, αλλά εμένα μου αρέσει το Ελευθέριος, μου θυμίζει την Ελευθερία μου. Λευτεριά στους φυλακισμένους της τιβί! κάπου το είδα και μου άρεσε! καλό ε;

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Λευτερο-οπαδέ μου, καλό μήνα κατ' αρχήν.
Για το ίντερνετ, ένα μόνο θα σου πω.
Πριν χρόνια, που είχα αφραγγίες, έπαιρνα το πισάκι αγκαλίτσα
και πέρναγα από ταράτσα σε ταράτσα μέχρι κάπου να πιάσω σήμα.
Κανονικός κεραμιδόγατος, χειμώνα-καλοκαίρι!

Ανώνυμος είπε...

Δεν υπάρχουν ταράτσες στο χωριό, σε ένα μήνα που θα πάω θα κάνω μια σύνδεση δεν είναι κάτι! Τέλος του μήνα θα κάνω την αίτηση, αρχές το άλλου θα είναι συνδεδεμένο!

Ανώνυμος είπε...

Ιούνιο θα είμαι με σύνδεση, δεν σκάω.


Ελευθέριος

Ανώνυμος είπε...

είναι σαν το χρηματιστήριο οι συνδέσεις!

Ψονθομφανήχ είπε...

αν είσαι στο φέις, δώσε μου στίγμα

Ανώνυμος είπε...

είμαι στο φβ. βρες με.
Ελευθέριος. Είδα ενα emai σου σε άλλο blog που έχεις, ισχύει;

Ανώνυμος είπε...

σου άφησα και ενα γεια σε μήνυμα

Ψονθομφανήχ είπε...

psonthomfanix@gmail.com
εδώ στείλε ό,τι θες