Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2019

Προσευχή στον Άγνωστο (;) Θεό! (του Γιάννη Νικολουδάκη)

Θεέ μου,
Προστάτεψέ με από τους "φρουρούς" Σου, 
τους "αρχαγγέλους"*, τους "διακόνους", τους "απελεύθερούς" σου...
Φύλαξέ με από τους διάφορους "ομολογητάς" και "αγίους" Σου, 
οι οποίοι ξερνάν χολή και μίσος στο όνομά Σου...
Από την παλαβομάρα -επενδυμένη σε "δια Χριστόν σαλότητα"- των ακολούθων Σου, λύτρωσέ με, και το μυαλό μου μην αφήσεις να ταραχτεί! Ωσάν βαθρακοί θα κοάζουν, αλλά εμένα στερέωσέ με!!
Τους "φύλακες της πίστεως", αυτούς τους Λαιστρυγόνες και τους Κύκλωπες, να μη φοβάμαι, κάνε!
Την άποψή μου να λέω, άφοβα, στήριξέ με! Πνεύμα δειλίας μη μου δίνεις, αλλά πνεύμα ανυπακοής και αντιδραστικότητας, χορήγησέ μου!
Το διαφορετικό να μην κοιτάζω με καχυποψία, κάνε, και ευρύ πνεύμα, ινά μη φρίττω μπροστά στις αλλαγές, χάρισε!
Συναίσθηση, αγάπη να με πλημμυρίζει, κατανόηση για ολάκερη την κτίση και τα κτίσματα...
Και μη εισενέγκης εμέ εις τον πειρασμόν να καταντήσω "ομολογητής" οποιασδήποτε "πίστεως" (θρησκευτικής, κομματικής, ιδεολογικής, ποδοσφαιρικής κ.ά.), αλλά ελεύθερος στοχαστής να παραμένω για πάντα, εις τους αιώνας των αιώνων....
Αμήν

3 σχόλια:

Ψονθομφανήχ είπε...

Είσαι εντός του γνήσιου χριστιανικού πνεύματος!
Ουαί υμίν, απολογητές και χριστιανοφύλακες υποκριτές!

Γιάννης Νικολουδάκης είπε...

Την Απόλυτη Αλήθεια αγάπησα, Εκείνη, στους μαστούς της οποίας προσκολλήθηκα, εξαγοράζοντας την ελευθερία μου· μικρό το τίμημα, άλλωστε, μπροστά στο νταβατζιλίκι που αυτή η "Παντοδύναμη Μητέρα"* μου προσφέρει... (*https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/ekke/article/view/6733/6462, σελ.10- 13)

Ψονθομφανήχ είπε...

Πίσω από τη με-
σαιωνική λατρεία του θείου κρυβόταν ο μαζοχισμός του ασκητή, ο
φετιχισμός των λειψάνων, ο σαδισμός του θεού.