Οι Χριστιανοί το έχουν τερματίσει το κοντέρ! Κατά τη γνώμη τους "άδειος τάφος" σημαίνει μόνο "ανάσταση" και τίποτ’ άλλο! Ούτε νεκροφάνεια παίζει ούτε κλοπή πτώματος ούτε τίποτ’ άλλο...
Ήδη αναφέραμε πως όλες οι αναφορές για την εμφάνιση του "αναστηθέντος" Ιησού στα Ευαγγέλια είναι μεταγενέστερες προσθήκες.
Επίσης τονίσαμε πόσο αντιφατικές είναι οι περιγραφές των χριστιανικών γραφών σχετικά με τις Μυροφόρες. Σημειωτέον πως τον κενό τάφο τον είδαν μόνο γυναίκες, που εκείνη την εποχή τις θεωρούσαν τόσο αξιόπιστες που ούτε στα Δικαστήρια δεν δεχόντουσαν τις μαρτυρικές τους καταθέσεις!
Επίσης, η μοναδική μάρτυρας που αναφέρεται και στις τέσσερις μαρτυρίες είναι η Μαρία η Μαγδαληνή. Όμως αυτή δεν πιάνεται γιατί, πρώτον, ήταν μάλλον ερωμένη του Ιησού και άρα είχε κάθε λόγο να φαντασιώνεται την ανάστασή του ως Μεσσία και, δεύτερον, ήταν κλινική περίπτωση. Μην ξεχνάμε πως ο Ιησούς τη θεράπευσε από "επτά δαιμόνια". Ένα να μην εξουδετερώθηκε πλήρως, καταλαβαίνεται σε ποια κατάσταση θα βρισκόταν η γυναίκα...
Η περίπτωση της νεκροφάνειας δεν μπορεί ν’ αποκλειστεί. Κι ας ήταν οι Ρωμαίοι οι πιο ικανοί δήμιοι του κόσμου. Άλλωστε ο Ιησούς κατέβηκε εσπευσμένα απ’ το σταυρό λόγω του εβραϊκού Πάσχα. Κι ο ίδιος ο Πιλάτος δείχνει έκπληκτος για το πόσο "γρήγορα" πέθανε ο κατάδικος.
Κάποιοι υποστηρίζουν πως ο Ιησούς τελικά επέζησε, φυγαδεύτηκε στην Αίγυπτο που οι γιατροί τον επανέφεραν σε "λειτουργική" κατάσταση και συνέχισε τη ζωή του κάνοντας οικογένεια κ.λπ.
Υπάρχει κι η παράδοση των μουσουλμάνων Αχμαντίγια που ισχυρίζονται πως ο Ιησούς επέστρεψε στον τόπο που διδάχθηκε τη σοφία, δηλαδή στην Ινδία, και τελικά πέθανε στο σημερινό Κασμίρ όπου υπάρχει ένας βωμός που υποτίθεται ότι είναι ο πραγματικός του τάφος.
Για μένα δύο είναι οι πιθανότερες εκδοχές:
Α) Οι μαθητές του έκλεψαν το σώμα για να διαδώσουν το "θαύμα της Ανάστασης" και να αποκτήσουν οπαδούς και πολιτική δύναμη. Γιατί ο σταυρωθείς και αναστηθείς Ιησούς συμβόλιζε τους "σταυρωμένους" υπόδουλους λαούς της ρωμαϊκής αυτοκρατορίας, που τώρα ελπίζουν βάσιμα στη δική τους "ανάσταση", δηλαδή στην ένοπλη επανάσταση...
Β) Με δεδομένο ότι ο Παύλος δεν αναφέρει πουθενά "άδειο τάφο", μάλλον τα ευαγγέλια γράφτηκαν μετά την εκ θεμελίων καταστροφή της Ιερουσαλήμ το 70 μ.Χ. όπου σχεδόν όλοι οι τάφοι συλλήθηκαν, άρα και ο τάφος του Ιησού έμεινε άδειος...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου