Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

Οι Καμπάνες της Κυριακής ΙΗ’ (Η προσευχή ενός σύγχρονου Φαρισαίου)

Θεέ μου, σ’ ευχαριστώ που δεν είμαι σαν τους άλλους κληρικούς.
Είμαι γέροντας ενός μεγάλου μοναστηριού και πνευματικός πολλών ανθρώπων σ’ ολόκληρο τον κόσμο. Μέχρι και Βασιλιάδες καθοδηγώ πνευματικά!
Στέκομαι άγρυπνος στις επάλξεις και στηρίζω της Ορθοδοξία.
Διοργανώνω προσκηνυματικά ταξίδια, κηρύττω συνεχώς και προσεύχομαι υπέρ του σύμπαντος κόσμου.
Η προσευχή μου διασχίζει τα ουράνια και φτάνει μέχρι το θρόνο σου, Θεέ μου...
Αφοσιωμένος σε σένα καθώς είμαι, πολλά θαύματα γίνονται με την Τίμια Ζώνη, τις ευλογίες και τις ευχές που αφειδώς σκορπίζω στον πονεμένο σύγχρονο κόσμο.
Εγώ δεν επιδιώκω την προβολή.
Για τη δική Σου δόξα εκτίθεμαι Θεέ μου...
Τα πνευματικοπαίδια μου προβάλλουν συνεχώς τα βιογραφικά μου στοιχεία, τους αγώνες μου, την ιεραποστολική μου δράση, τα θαύματά μου.
Κι όλ’ αυτά για τη δική Σου δόξα...
Δεν ησυχάζω με όσα αρνητικά βλέπω να γίνονται στην Εκκλησία Σου.
Αξίωσέ με να βγω απ’ το κελί, να γίνω μητροπολίτης, αρχιεπίσκοπος, Πατριάρχης, κι ό,τι άλλο θεωρείς αντάξιό μου, και τότε όλα θ’ αλλάξουν και θα γίνουν σύμφωνα με το θέλημά σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: