Τετάρτη 23 Ιουλίου 2014

Ινδία: η "Χώρα των Αγίων" (Β')

Ο γκουρού διάβασε τις σκέψεις μου και με κατσάδιασε:
"Σου μιλάω για πολύ σοβαρά θέματα κι ο νους σου ταξιδεύει αλλού"!
"Τι μπορώ να κάνω μ’ έναν τέτοιο δάσκαλο που μπαίνει και στις πιο μύχιες σκέψεις μου;",  είπα.
"Εσύ μου το ’δωσες αυτό το δικαίωμα", απάντησε, "Αν δεν είναι εντελώς απαραίτητο δεν παραβιάζω το άδυτο του νου των ανθρώπων. Ο άνθρωπος έχει το φυσικό προνόμιο να σκέφτεται κρυφά ό,τι θέλει"...
"Έχεις την άδειά μου δάσκαλε να μπαίνεις όποτε θες στο μυαλό μου"!
Ο γκουρού μας υποφέρει απ’ όλα τα είδη των ασθενειών.
Γιατί εκουσίως παίρνει πάνω του όλες τις αμαρτίες των μαθητών του.
Απαλλάσσει εμάς απ’ το αρνητικό μας κάρμα, αλλά αυτός πληρώνει βαρύ τίμημα.
Η μεταφυσική μέθοδος της μεταφοράς της ασθένειας, σωματικής και ψυχικής, είναι γνωστή σε ελάχιστους και πολύ εξελιγμένους γιόγκι.
Ο Ιησούς, ένας απ’ τους μεγαλύτερους γιόγκι της ιστορίας, έδωσε την ίδια του τη ζωή για τις αμαρτίες του κόσμου.
Υπέστη τον πιο επώδυνο και ταπεινωτικό θάνατο για να πάρει πάνω του τις συνέπειες του κάρμα των άλλων...

Δεν υπάρχουν σχόλια: